GNFC

იგავში დაბრუნება
09 ნოემ 2017
იგავში დაბრუნება
უახლესი ქართული კინოს ერთი ძველი „განახლებული" ტენდენციის გარშემო ლელა ოჩიაური იგავი, როგორც ცნობილია, მოცულობით პატარა ფორმაა, მაგრამ ძალიან გამომსახველი და მრავალშრიანი, რომელიც გამორიცხავს მაყურებელზე ყოველგვარ ძალდატანებას (შინაარსის დონეზეც კი) და იწყობ... სრულად
23 ოქტ 2017
"კინოინდუსტრიის დაფინანსებისა და სახელმწიფო მხარდაჭერის მექანიზმების შესახებ"
  ქართული კინოს ფენომენიდან - ახალ ქართულ კინომდე   ნანა დოლიძე    "ყოფილი საბჭოთა ქვეყანა ახლა კინემატოგრაფის ცხელი წერტილია”, "ახალი ქართული კინო”, "ახალი ტალღა ქართულ კინოში”, "წლის აღმოჩენა”, "ბოლო წლების ყველაზე ინტელექტუალური ფილმი” - ეს ის ეპითეტებია, რომლითა... სრულად
სევდიანი ბგერები
18 ოქტ 2017
სევდიანი ბგერები
  ქეთი  ჯაფარიძე როდესაც ქვეყანას უსუსური მთავრობა მართავს, ხალხი აღარ ენდობა მას და იწყება სრული ქაოსი. თავს იჩენენ უმართავი პროცესები - შიდა ომები, არასწორი პოლიტიკის გამო დაკარგული ტერიტორიები, ადამიანებში ჩაბუდებული მანკიერებანი. საერთო უიმედობის ფონზე ნადგ... სრულად
გამოთხოვება კინოწარმოების საბჭოთა სისტემასთან და ახლის ძიება
10 ოქტ 2017
გამოთხოვება კინოწარმოების საბჭოთა სისტემასთან და ახლის ძიება
მაგდა ანიკაშვილი კინოწარმოების საბჭოთა სისტემა სახელმწიფოს იდეოლოგიური ინსტრუმენტი იყო. მის მთავარ ფუნქციას საბჭოთა ხელისუფლებისთვის სასურველი ღირებულებების პროპაგანდა წარმოადგენდა. შესაბამისად, ტოტალიტარული სახელმწიფოს კინემატოგრაფის სამოცდაათწლიანი ი... სრულად
Gender Trouble – იცვლება თუ არა გენდერული რეპრეზენტაციები თანამედროვე ქართულ კინოში?
27 Sep 2017
Gender Trouble – იცვლება თუ არა გენდერული რეპრეზენტაციები თანამედროვე ქართულ კინოში?
თეო ხატიაშვილი თანამედროვე ქართული საზოგადოების შფოთვებსა თუ ფობიებს შორის ერთ-ერთი გამორჩეულია სიტყვები ,,გენდერი”, ,,ფემინიზმი”, ,,ჰომოსექსუალი”-ლგბტ, რაც გარდამავალი საზოგადოების სიმპტომატური ნიშანია. სექსუალობასა თუ სქესზე ტრადიციული კულტურებისთვის (როგორიც არის ... სრულად
90-იანი წლების ქართული კინემატოგრაფის ჟანრული  სივრცე
15 Sep 2017
90-იანი წლების ქართული კინემატოგრაფის ჟანრული სივრცე
მანანა ლეკბორაშვილი     თუ ქართულ საბჭოთა კინემატოგრაფს ჟანრების განვითარების კუთხით  გავაანალიზებთ, აშკარა გახდება, რომ    ჟანრული კინო მუდამ მისი "აქილევსის ქუსლი” იყო. მკაფიოდ იკვეთება,  რომ ქართული საბჭოთა კინო  ჟანრული მრავალფეროვნებით ნაკლებად ხასიათდება. წარმატებე... სრულად